عشق من برگرد

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

عشق من برگرد

عشق من برگرد

چنان لبریز اندوهم که اگر مرا ببینی نخواهی شناخت

من که اسطوره ی صبر و مقاومت بودم

اکنون بی حوصله و اندوهگینم

مرگ نزدیک است

مرا دریاب مرا دریاب

آنقدردوستت دارم

که نمیخواهم بعد از مرگم بیایی و تاسف بخوری

مرا برای آخرین بار مهمان چشمان زیبایت کن

که حسرت آن چشمانی که میبنم و نمیبینم میکشدم

خاطراتم کم رنگ شده اند

بیا و فقط مرا در آغوش بگیر

نه برای زندگی این بار فقط برای مردنم

عشق من مرا دریاب ...


نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت14:49---14 خرداد 1393
سلام وبلاگ زیبایی داری به منم سربزن و نظرتو بگو لینکت میکنم
پاسخ:slm merci sar zadi baran basheee


setare
ساعت0:56---2 خرداد 1393
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری امیدوارم روزبه روز بهتر شه
پاسخ:slm merci setare jan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:عشق من برگرد,ساعت 9:10 PM توسط AYDIN Y-O_U |